Yukarı

Teslimat ve İade

 

Teslimat

Siparişlerin hazırlanıp kargoya verilme süresi (aksi belirtilmediği sürece) alışverişin tamamlanması takip eden 2 (iki) iş günüdür. Bu süreye hafta sonları ve resmi tatil günleri dahil değildir. Siparişiniz kargoya verildiğinde, üyelik hesabınıza kayıtlı telefon numaranıza SMS ile bilgilendirme yapılmaktadır. Ayrıca sipariş takibinizi üyelik hesabınıza girdikten sonra “Hesabım-Siparişlerim” alanında da yapabilirsiniz. Kampanya dönemleri ve özel günlerde oluşturulan siparişlerin teslimat süreleri yoğunluğa bağlı olarak değişebilmektedir. Siparişlerle ilgili güncel teslimat sürelerine, ürün sayfasında yer alan Teslimat sekmesinden ulaşabilirsiniz.

Sipariş kargoya verildikten sonra teslimat süresi  Yurtiçi Kargo için; (iş günlerinde) İstanbul içi 24-48 saat, İstanbul dışı ise 48-72 saat aralığında değişebilmektedir. Bu süre bulunduğunuz bölge, hava şartları vb. koşullara göre değişebilmektedir.

Siparişiniz tarafımızdan kargo firmasına teslim edildikten sonra, SMS ve e-posta yoluyla size kargo takip bilgileriniz iletilir. Bu bilgilendirme size ulaşmadı ise HESABIM bölümündeki “SİPARİŞLERİM” sayfanızdan kargo bilgilerinize ulaşabilirsiniz.

Yurtiçi Kargo: Alıcının adreste bulunmaması durumunda, gelen kargoya ait bilgilerin yer bulunduğu ve kargosunu 3 gün içinde şubeden alabileceğini belirten “Adresten Teslim İhbar Notu’” bırakılır. 3 gün içinde alıcı ya da alıcının teslim edilmesini istediği yetkili kişi tarafından teslim alınmayan kargolar geri iade edilmektedir. Yurtiçi Kargo: Kargo görevlisi adresinizde sizi bulamaz ise ihbar notu bırakır. İhbar notunun iletildiği tarihten itibaren 7 iş günü içinde , ürünü Yurtiçi Kargo şubesine giderek teslim alabilirsiniz. Yurtiçi Kargo ikinci kez dağıtıma çıkmayacağı için, bu süre zarfında teslim almadığınız ürünler firmamıza geri gönderilecektir. Yurtiçi Kargo teslimat adresinde lojistik görevlileri sizi bulamazlar ise siparişiniz aktarma merkezine çekilmektedir. Bu aşamada tekrar teslimat talebiniz varsa Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek bilgi vermeniz gerekmektedir.

Teslimat esnasında gönderinizin paketini/ambalajını kontrol etmelisiniz. Kargo kolisinde ya da ambalajında sorun varsa, ürünü teslim almadan iade süreci başlatabilirsiniz. Kurulum gerektirmeyen ürünlerde, dış ambalajda sorun yoksa teslimat tutanağını imzalayarak ürünü teslim alınız. Kargo görevlisinin yanında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Siparişteki ürünlerden herhangi birinde hasar ya da deformasyon varsa, işlem yapabilmemiz için mutlaka kargo hasar/durum tespit tutanağı olması gerekmektedir. Kurulum gerektiren ürünlerde, dış ambalajda sorun yoksa ürünü teslim alınız ve kurulum için servisle irtibata geçiniz. Ürünün mutlaka servis tarafından açılması ve kontrol edilmesi gerekmektedir. Üründe herhangi bir hasar ya da arıza olması durumunda servis raporu ile birlikte işlem yapılabilecektir. Ürünün dış ambalajında sorun varsa ürünü teslim almayabilir ya da kargo durum tespit tutanağı ile teslim alabilirsiniz. Ürünle ilgili tutanak ya da servis raporunuz varsa; iade formunu doldurarak ürünü ve raporu/tutanağı firmamıza gönderebilirsiniz. Hasarlı ürünlerde firmamızca işlem yapılabilmesi için tutanak tutulmuş ya da servis raporu hazırlanmış olması gerekmektedir. Bu işlemlerin tamamlanması müşterilerimizin sorumluluğundadır.

Siparişleriniz tam olarak paketlenip kargoya teslim edilmektedir. Siparişiniz size teslim edildiğinde mutlaka kargo görevlisinin yanında kargonuzu kontrol etmeli, siparişinizde herhangi bir sorun varsa tutanak tutturmalısınız. Tutanağınız varsa; Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını takip ederek talebinizi iletebilirsiniz.

İade

Ürün iade işlemlerinin tamamlanabilmesi için aşağıdaki koşulları karşılaması gerekmektedir. Ürününüz belirtilen koşulları sağlıyor ise iade süreci başlatabilirsiniz. 1. Ürün teslim alındıktan sonraki 14 gün içinde cayma talebi iletilmiş olmalıdır. İade edilecek ürün kullanılmamış, ürünün orijinal ambalajına zarar verilmemiş olmalıdır. 2. Ürün, faturayla birlikte gönderilmelidir. Talep açık bir şekilde yazılmalıdır. Bununla birlikte Hesabım-Siparişlerim sayfası üzerinden de mutlaka online iade talebi iletmelidir. 3. Ürünle birlikte alınan hediye ya da kampanyalı ürün varsa, ilgili ürünler de gönderilmelidir. 4. Kurumsal olarak ürün satın alınmış ise, ürün iade faturası ile birlikte gönderilmelidir. 5. Hasarlı ürün iadelerinde kargo hasar tespit tutanağı ya da servis raporu olmalıdır. 7. Sıvı veya gıda ürünleri kusurlu olmadığı sürece iade edilememektedir. 8. Ürünlerin depo adresimize gönderilmesi gerekmektedir. Gönderilen siparişler için “Işıklar Köyü Testicıkırı Mevkii, Çanyolu Caddesi No:11 Merkez/Çanakkale” adresine iade yapılmalıdır. Mağaza ya da farklı bir depomuza teslim edilen ürünlerle ilgili işlem yapılamamaktadır.

Siparişinizde yer alan tüm ürünlerin iadesi ya da iptali yapıldıysa kargo bedeli ödemesi yapılacaktır.

İade gönderinizin takibini, ürün gönderimi sırasında size verilen kargo takip numarası ile yapabilirsiniz. Ürününüz firmamıza ulaştıktan sonra 2 iş günü içinde işlemleri tamamlanmaktadır. Hafta sonları ve resmi tatiller iş günü olarak sayılmamaktadır.

Ürün paketleme ya da kargo gönderisi etiketleme sırasında yaşanan bir sorundan dolayı farklı ürün gönderilmiş olabilmektedir. Yanlış gelen ürün için, ürünle birlikte gönderilen iade formunu doldurmalı ve Hesabım-Siparişlerim menüsünden online talebinizi iletmelisiniz. Online talebinizi oluşturmanızın ardından size verilecek iade kodu ile ücretsiz gönderim yapabilirsiniz. İade ve geri gönderimle ilgili detaylı bilgi alabilmek için Ürün İade İşlemleri başlığını ziyaret edebilirsiniz.

İade talebim neden reddedildi/ İade ettiğim ürün neden geri geldi?

Tüketici Kanunu gereğince iade şartlarına uygun olmayan iade gönderimleriniz kabul edilmemektedir. Bu durumdaki ürünler size geri gönderilmektedir. Karşılaşılan en sık iade red sebepleri aşağıdaki gibidir. 1. Ürünün kullanılmış olması 2. Ürün ambalajının olmaması ya da deforme olması 3. Hasarlı-arızalı ürünlerde servis raporunun veya kargo hasar tespit tutanağının olmaması 4. Kurumsal iadelerde iade faturasının düzenlenmemiş olması 5. Kampanya katılım koşullarının ihlal edilmiş-edilecek olması 6. Ürün aksesuarlarının eksik gönderilmesi 7. Ürünün iade formu ya da sipariş bilgilerini içeren evrak olmadan gönderilmesi

Ürün iade ya da iptal işlemi onaylandıktan sonrasında ücret iadesi, alışveriş esnasında kullandığınız banka-kredi kartına yapılmaktadır. Ücretin hesabınıza yansıması; kredi kartları için 4, banka kartları için ise 8 iş günüdür. Bu süreler bankanıza göre değişkenlik gösterebilmektedir.

Sipariş iptali ya da iadesi sonrasında ücret ödemesi , bankanıza tek seferde yapılmaktadır. Siparişinizi taksitli olarak oluşturduysanız, bankanız ücret iadesini size taksitli olarak yapabilmektedir. Detaylı bilgiye işlem yaptığınız bankanın müşteri hizmetleri ile görüşerek ulaşabilirsiniz.

İade etmek istediğiniz ürününüzü, üyelik hesabınız üzerinden iade formu doldurduktan sonra alacağınız kodu kullanarak Yurtiçi Kargo’yla firmamıza göndermeniz gerekmektedir. Horoz Lojistik ile teslim aldığınız ürünün iadesi için Bize Ulaşın-Online Alışveriş menüsü üzerinden talebinizi yazılı olarak iletmeniz gerekmektedir. Tedarikçi/üretici firma tarafından gönderilen diğer marka ürünleriniz için, sistem üzerinden alacağınız iade gönderi kodu ile işlem yapabilirsiniz.

Mesafeli satış sözleşmesine göre; ürün teslim alındıktan sonraki 14 gün içinde cayma hakkı kullanılabilmektedir. 14 günlük cayma hakkı süresini aşan durumlarda işlem yapılamamaktadır.

Üyelik hesabınıza giriş yaparak “Hesabım-Siparişlerim” sayfası üzerinden iade talebinizi iletebilirsiniz. İade gönderilecek tüm ürünler için iade talep formunun doldurulması gerekmektedir. İade talebinizi iletmenizin ardından otomatik verilecek Yurtiçi Kargo İade Kodu ile ürünü ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Ürün iade adresimiz: Işıklar Köyü Testicikırı Mevkii Çan Yolu No:34 Merkez/Çanakkale. Ürün firmamıza teslim edildikten sonra incelenecek ve 2 iş günü içinde işlemleri tamamlanacaktır.