Yukarı

Yardım

Üyelik

Nasıl Üye Olurum

Ana sayfanın sağ üst kısmındaki “Üye Ol” ikonuna tıkladıktan sonra gelen Brea “Üye Ol” formu doldurarak kolayca üye olabilirsiniz.

Şifremi Unuttum, Ne Yapmalıyım?

Ana sayfamızda “Üye Ol-Üye Girişi” ekranında bulunan ” Şifremi Unuttum” linkine tıklayınız. Açılan yeni ekrana e-posta adresinizi yazınız. Bu işlemin ardından üyelik mail adresinize şifre değişikliği için e-posta gönderilecektir. Gelen e-postadaki “Şifremi Sıfırla” linkine tıklayarak yeni parolanızı oluşturabilirsiniz.

Üyelikten nasıl çıkabilirim?

Üyeliğinizi iptal etmek için Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz.

Üyelik bilgilerimi nasıl güncellerim?

İade gönderinizin takibini, ürün gönderimi sırasında size verilen kargo takip numarası ile yapabilirsiniz. Ürününüz firmamıza ulaştıktan sonra 2 iş günü içinde işlemleri tamamlanmaktadır. Hafta sonları ve resmi tatiller iş günü olarak sayılmamaktadır.

Sipariş

Online mağazada nasıl sipariş verebilirim?

Üye girişi yaptıktan sonra aşağıdaki adımları izleyerek alışveriş yapabilirsiniz. 1. Satın almak istediğiniz ürünleri, adet miktarını seçip “”Sepete Ekle”” butonu ile sepetinize ekleyiniz. 2. “”Sepeti Görüntüle”” adımı ile sepetinizdeki ürünleri kontrol edebilir, ürün sayısını arttırabilir ya da azaltabilirsiniz. 3. Sepetinize hediye çeki indirimi uygulayacaksanız, hediye çeki kodunu sepeti onaylamadan önce girmeniz gerekmektedir. 4. “”Sepeti Onayla”” butonu ile teslimat ve fatura adresi belirleme adımına geçiniz. 5. Ödeme yöntemini seçip siparişinizi oluşturabilirsiniz. Oluşturduğunuz siparişinizi “Hesabım-Siparişlerim” adımlarını izleyerek takip edebilirsiniz. “

Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?

Üyelik hesabınızda “Hesabım-Siparişlerim” adımlarını izleyerek siparişlerin bulunduğu sayfaya ulaşabilirsiniz. Sipariş numaralarının alt kısmında, siparişin oluşturulduğu tarih bilgisi yer almaktadır. Bilgi almak istediğiniz sipariş numaranıza tıklayarak detaylara ulaşabilirsiniz

Siparişimdeki ürünleri ve miktarlarını değiştirebilir miyim?

” Sepet- Sepete Git” butonunu tıkladıktan sonra açılan sayfada, ürün satırında artı (+), eksi (-) ve çarpı (x) işaretleri bulunmaktadır. Artı işareti ile ürün miktarını arttırabilir, eksi işareti ile azaltabilir, çarpı işareti ile ürünü tamamen sepetinizden çıkarabilirsiniz. Sipariş oluşturulduktan sonra ürün miktarları değiştirilememektedir.

Teslimat

Ürünün kargoya veriliş süresi kaç gündür?

Siparişlerin hazırlanıp kargoya verilme süresi (aksi belirtilmediği sürece) alışverişin tamamlanması takip eden 2 (iki)  iş günüdür. Bu süreye hafta sonları ve resmi tatil günleri dahil değildir. Siparişiniz kargoya verildiğinde, üyelik hesabınıza kayıtlı telefon numaranıza SMS ile bilgilendirme yapılmaktadır. Ayrıca sipariş takibinizi üyelik hesabınıza girdikten sonra “Hesabım-Siparişlerim” alanında da yapabilirsiniz. SEG markalı ürünler doğrudan üretici firmanın yetkili servisi ile gönderilmekte olup teslimat ve kurulum aynı servis tarafından yapılmaktadır. Bu ürünlerin teslimat süresi 7 iş günüdür.  Kampanya dönemleri ve özel günlerde (Anneler Günü vb.) oluşturulan siparişlerin teslimat süreleri yoğunluğa bağlı olarak değişebilmektedir. Siparişlerle ilgili güncel teslimat sürelerine, ürün sayfasında yer alan Teslimat sekmesinden ulaşabilirsiniz.

Siparişim kaç günde elime ulaşır?

Sipariş kargoya verildikten sonra teslimat süresi Aras Kargo ve Mng Kargo için; (iş günlerinde) İstanbul içi 24-48 saat, İstanbul dışı ise 48-72 saat aralığında değişebilmektedir. Bu süre bulunduğunuz bölge, hava şartları vb. koşullara göre değişebilmektedir. Horoz Lojistik teslimat süreleri ise bulunulan bölgeye bağlı olarak 5 ile 10 iş günü arasında değişmektedir. SEG markalı ürünler, sipariş verildikten sonra 7 iş günü içinde kargoya verilmektedir. Ürün teslimatı için yetkili servis tarafından alınacak randevu ile yapılacaktır. … Kargo ile transfer sürecine alınan ürünler in teslimatı, bulunulan bölgeye bağlı olarak 3 ile 7 iş günü içinde yapılabilmektedir. **Mobilya ürünleri 5-6 gün içinde kargo firmasına teslim edilmektedir.

Kargoya verilen siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişiniz tarafımızdan kargo firmasına teslim edildikten sonra, SMS ve e-posta yoluyla size kargo takip bilgileriniz iletilir. Bu bilgilendirme size ulaşmadı ise HESABIM bölümündeki “SİPARİŞLERİM” sayfanızdan kargo bilgilerinize ulaşabilirsiniz.

Kargo elemanı, teslimat adresinde beni bulamaz ise, ne olur?

…. Kargo: Alıcının adreste bulunmaması durumunda, gelen kargoya ait bilgilerin yer bulunduğu ve kargosunu 3 gün içinde şubeden alabileceğini belirten “Adresten Teslim İhbar Notu’” bırakılır. 3 gün içinde alıcı ya da alıcının teslim edilmesini istediği yetkili kişi tarafından teslim alınmayan kargolar geri iade edilmektedir. … Kargo: Kargo görevlisi adresinizde sizi bulamaz ise ihbar notu bırakır. İhbar notunun iletildiği tarihten itibaren 7 iş günü içinde , ürünü … Kargo şubesine giderek teslim alabilirsiniz. ….. Kargo ikinci kez dağıtıma çıkmayacağı için, bu süre zarfında teslim almadığınız ürünler firmamıza geri gönderilecektir.  ….: Teslimat adresinde lojistik görevlileri sizi bulamazlar ise siparişiniz aktarma merkezine çekilmektedir. Bu aşamada tekrar teslimat talebiniz varsa Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek bilgi vermeniz gerekmektedir.

Hasarlı ürün gönderilmiş. Ne yapmalıyım?

Teslimat esnasında gönderinizin paketini/ambalajını kontrol etmelisiniz. Kargo kolisinde ya da ambalajında sorun varsa, ürünü teslim almadan iade süreci başlatabilirsiniz. Kurulum gerektirmeyen ürünlerde, dış ambalajda sorun yoksa teslimat tutanağını imzalayarak ürünü teslim alınız. Kargo görevlisinin yanında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Siparişteki ürünlerden herhangi birinde hasar ya da deformasyon varsa, işlem yapabilmemiz için mutlaka kargo hasar/durum tespit tutanağı olması gerekmektedir. Kurulum gerektiren ürünlerde, dış ambalajda sorun yoksa ürünü teslim alınız ve kurulum için servisle irtibata geçiniz. Ürünün mutlaka servis tarafından açılması ve kontrol edilmesi gerekmektedir. Üründe herhangi bir hasar ya da arıza olması durumunda servis raporu ile birlikte işlem yapılabilecektir. Ürünün dış ambalajında sorun varsa ürünü teslim almayabilir ya da kargo durum tespit tutanağı ile teslim alabilirsiniz. Ürünle ilgili tutanak ya da servis raporunuz varsa; iade formunu doldurarak ürünü ve raporu/tutanağı firmamıza gönderebilirsiniz. Hasarlı ürünlerde firmamızca işlem yapılabilmesi için tutanak tutulmuş ya da servis raporu hazırlanmış olması gerekmektedir. Bu işlemlerin tamamlanması müşterilerimizin sorumluluğundadır.

Siparişim eksik geldi. Ne yapmalıyım?

Siparişleriniz tam olarak paketlenip kargoya teslim edilmektedir. Siparişiniz size teslim edildiğinde mutlaka kargo görevlisinin yanında kargonuzu kontrol etmeli, siparişinizde herhangi bir sorun varsa tutanak tutturmalısınız. Tutanağınız varsa; Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını takip ederek talebinizi iletebilirsiniz.

İade

Siparişimi iptal etmek istiyorum. Ne yapabilirim?

İptal talebinizi ürünün faturası basılmamış ise; üyelik hesabınız üzerinden ” Hesabım-Siparişlerim-Aksiyon Seçin-Sipariş İptal/İade-Gönder” adımlarını izleyerek iletebilirsiniz. Faturası basılan ürünlerin iptali gerçekleştirilememektedir. (Ürün faturası basıldığında siparişinizin statüsü “Hazırlanıyor” olarak görülecektir.) Faturası basılan ürünler kargo firmasına teslim edildiğinden dolayı, ürününüzü kargodan teslim almayarak iade işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Katılım gösterilen kampanya varsa; iptal sonrası kalan tutar kampanya katılım limitini karşılamıyor ise iptal işlemi yapılamaz.

İade koşulları nelerdir?

Ürün iade işlemlerinin tamamlanabilmesi için aşağıdaki koşulları karşılaması gerekmektedir. Ürününüz belirtilen koşulları sağlıyor ise iade süreci başlatabilirsiniz. 1. Ürün teslim alındıktan sonraki 14 gün içinde cayma talebi iletilmiş olmalıdır. İade edilecek ürün kullanılmamış, ürünün orijinal ambalajına zarar verilmemiş olmalıdır. 2. Ürün, iade talep formu (sevk irsaliyesi) doldurularak gönderilmelidir. Talep açık bir şekilde yazılmalıdır. Bununla birlikte Hesabım-Siparişlerim sayfası üzerinden de mutlaka online iade talebi iletmelidir. 3. Ürünle birlikte alınan hediye ya da kampanyalı ürün varsa, ilgili ürünler de gönderilmelidir. 4. Kurumsal olarak ürün satın alınmış ise, ürün iade faturası ile birlikte gönderilmelidir. 5. Arızalı olan elektronik ürünlerin iadesi servis raporu ile sağlanabilmektedir. 6. Hasarlı ürün iadelerinde kargo hasar tespit tutanağı ya da servis raporu olmalıdır. 7. Sıvı veya gıda ürünleri kusurlu olmadığı sürece iade edilememektedir. 8. Niteliği itibarı ile son kullanma tarihi geçecek ya da çabuk bozulabilecek ürünlerin iadesi kabul edilmez. 9. İadesi hijyenik açıdan sorun teşkil edebilecek iç giyim, sağlık ve kişisel bakım ürünleri ambalajı açılmış ise iade edilemez. 10. Ürünlerin depo adresimize gönderilmesi gerekmektedir. Mağaza ya da farklı bir depomuza teslim edilen ürünlerle ilgili işlem yapılamamaktadır.

Siparişimi iptal - iade ettim. Kargo ücretimi geri alabilecek miyim?

Siparişinizde yer alan tüm ürünlerin iadesi ya da iptali yapıldıysa kargo bedeli ödemesi yapılacaktır.

İade ettiğim ürünün durumunu nasıl öğrenebilirim?

İade gönderinizin takibini, ürün gönderimi sırasında size verilen kargo takip numarası ile yapabilirsiniz. Ürününüz firmamıza ulaştıktan sonra 2 iş günü içinde işlemleri tamamlanmaktadır. Hafta sonları ve resmi tatiller iş günü olarak sayılmamaktadır.

İade talebim neden reddedildi/ İade ettiğim ürün neden geri geldi?

Tüketici Kanunu gereğince iade şartlarına uygun olmayan iade gönderimleriniz kabul edilmemektedir. Bu durumdaki ürünler size geri gönderilmektedir. Karşılaşılan en sık iade red sebepleri aşağıdaki gibidir. 1. Ürünün kullanılmış olması 2. Ürün ambalajının olmaması ya da deforme olması 3. Hasarlı-arızalı ürünlerde servis raporunun veya kargo hasar tespit tutanağının olmaması 4. Kurumsal iadelerde iade faturasının düzenlenmemiş olması 5. Kampanya katılım koşullarının ihlal edilmiş-edilecek olması 6. Ürün aksesuarlarının eksik gönderilmesi 7. Ürünün iade formu ya da sipariş bilgilerini içeren evrak olmadan gönderilmesi

Para iadem ne zaman yapılır?

Ürün iade ya da iptal işlemi onaylandıktan sonrasında ücret iadesi, alışveriş esnasında kullandığınız banka-kredi kartına yapılmaktadır. Ücretin hesabınıza yansıması; kredi kartları için 4, banka kartları için ise 8 iş günüdür. Bu süreler bankanıza göre değişkenlik gösterebilmektedir.

Ödeme

Ödeme seçenekleriniz nelerdir?

Kredi kartınızı, banka kartınızı, Iyzico üyeliğinizi kullanarak online mağazamızdan güvenle alışveriş yapabilirsiniz. Bir siparişin ödemesi sadece bir kredi kartı veya bir banka kartı kullanımı ile yapılabilir.

Ödeme aşamasında sorun yaşıyorum.

Aşağıdaki sebepler ödeme adımının tamamlanmasına engel olabilir. 1. Kredi/banka kartının online alışverişe kapalı olması. 2. Kredi/banka kartının limitinin yetersiz olması. 3. Yurt dışına ait bir kredi/banka kartı ile işlem denenmesi. 4. Anlık yaşanan teknik sorunlar. 5. Bankada kayıtlı cep telefonun farklı olması nedeni ile 3D sistemine giriş yapılamaması Yukarıda yer alan maddelerin alışverişinizi engellemediğini düşünüyorsanız ve işlem esnasında hata bildirimi alıyorsanız; Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz.

Güvenlik

Ödeme sırasında ne kadar güvendeyim?

Sitemizden yaptığınız alışverişlerde kredi kartı bilgileriniz yalnızca sipariş işlemi gerçekleştirilirken kullanılır. Veri tabanımızda kredi kartı bilgilerinizin güvenliğini riske edecek şekilde bir bilgi kesinlikle tutulmaz. Sitemizde güvenli olarak alışveriş yapabilmeniz için dünya çapında kredi kartı güvenliği sağlayan GlobalSign SSL sertifikası kullanılmaktadır.

3D Secure sistemi var mı?

Online sitemiz üzerindeki tüm siparişler 3D Güvenlik Sistemiyle verilmektedir.

İhtiyacınız olan yardımı bulamıyor musunuz?

(0212) 351 00 83 - info@brea.com.tr